
In u mercatu di u tè cumpetitivu d'oghje, a qualità di u pruduttu hè un fattore chjave per determinà e preferenze di i cunsumatori è u successu di u mercatu. Uttene una qualità premium implica una seria di passi, cù a classificazione di u tè chì hè unu di i più critichi. A classificazione ùn solu migliora l'aspettu è a consistenza di u tè, ma assicura ancu chì sia senza contaminanti dannosi. Techik offre macchine di classificazione avanzate cuncepite per aiutà i pruduttori di tè à mantene una alta qualità, da e fasi iniziali di trasfurmazione di u tè crudu finu à u pruduttu imballatu finale.
U prucessu di classificazione principia cù a rimuzione di l'impurità più grande, cum'è e foglie scolorite, i steli di tè è l'uggetti stranieri cum'è a plastica o a carta. Questu hè fattu aduprendu a tecnulugia di classificazione di i culori, chì si basa nantu à a luce visibile per rilevà l'irregolarità di a superficia. U classificatore di culori Ultra-High-Definition di Techik furnisce una classificazione precisa identificendu e differenze suttili di culore, forma è dimensione, assicurendu chì solu e migliori foglie di tè superinu u screening iniziale. Questu hè cruciale per assicurà un pruduttu visivamente consistente, chì hè assai apprezzatu in u mercatu di u tè.
Tuttavia, a classificazione visuale da sola ùn pò micca guarantisce una purezza cumpleta. I picculi contaminanti cum'è i capelli, i picculi frammenti d'insetti, o altre impurità microscopiche spessu ùn restanu micca rilevati dopu a classificazione iniziale di u culore. A tecnulugia d'ispezione à raggi X di Techik affronta stu prublema rilevendu difetti interni basati nantu à e differenze di densità. Usendu i raggi X, a nostra Macchina Intelligente à Raggi X pò identificà materiali stranieri cum'è pietre, frammenti di metallu, o contaminanti à bassa densità cum'è particelle di polvere. Stu secondu stratu di prutezzione assicura chì u tè sia accuratamente ispezionatu è liberu da contaminanti visibili è invisibili.
A capacità di caccià l'impurità sia à u livellu superficiale sia à quellu internu dà à i pruduttori di tè un vantaghju cumpetitivu. Un pruduttu pulitu è di alta qualità ùn solu attrae i cunsumatori, ma risponde ancu à standard di sicurezza alimentaria sempre più severi. E macchine di Techik permettenu à i pruduttori di tè di ottene questi standard di qualità in modu efficiente, riducendu a necessità di cernimentu manuale è riducendu i costi di manodopera. Questu, à u so tornu, aumenta a redditività generale di a pruduzzione di tè.
In riassuntu, e soluzioni avanzate di classificazione di Techik permettenu à i pruduttori di tè di risponde à e esigenze di u mercatu cumpetitivu d'oghje. Cumbinendu a classificazione di u culore è l'ispezione à raggi X, furnimu una soluzione cumpleta chì migliora sia l'aspettu sia a sicurezza di u pruduttu di tè finale, assicurendu chì risponde à i più alti standard di u mercatu.
Data di publicazione: 07 di nuvembre di u 2024